6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI2018-08-02 14:37:37Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. |
![]() |
Jak rozwijać firmę dzięki utalentowanym pracownikom?2018-06-27 12:30:02Dziś, aby skutecznie konkurować w biznesie, coraz częściej nie wystarcza już zaawansowana technologia, czy też dobrze zaplanowany proces sprzedaży. Największym kapitałem firmy są ludzie, którzy ją tworzą. |
![]() |
Gdy specjalista staje się szefem…2018-04-26 11:19:54Awans na stanowisko menedżerskie bywa nagrodą dla wyróżniającego się pracownika, wyrazem docenienia jego zasług i ponadprzeciętnego zaangażowania w sprawy firmy. Niestety, nawet najdoskonalszy specjalista, bez odpowiedniego przygotowania zazwyczaj nie stanie się wybitnym szefem. |
![]() |
Kim właściwie jest skuteczny menedżer?2018-04-12 12:17:11Skuteczność menedżerów jest skoncentrowana wokół dwóch kluczowych kompetencji: umiejętności wyznaczania celów i umiejętności motywowania ludzi do działania. |
![]() |
Delegowanie zadań – od czego zacząć?2018-03-15 14:33:21Polscy menedżerowie, a w przypadku małych firm także ich właściciele, często mają problem z delegowaniem zadań. Z jednej strony narzekają na przeciążenie obowiązkami, ale z drugiej, często nawet nie próbują podzielić się zadaniami z pracownikami. |
![]() |
Szkolenia ze sprzedaży. Kto powinien z nich skorzystać?2018-02-22 13:32:06Realne zwiększenie obrotów firmy zależy od umiejętności sprzedażowo-handlowych pracowników. Szkolenia ze sprzedaży powinny odbyć wszystkie osoby w firmie, które mają wpływ na jej wyniki finansowe, ponieważ stosowanie dobrych technik handlowych to podstawa zaistnienia w biznesie |
![]() |
Jakie kursy warto zrobić? Lista popularnych kursów i szkoleń2018-02-20 09:53:52Samokształcenie to ważna część rozwoju osobistego i zawodowego każdego człowieka. Rynek pracy jest bardzo wymagający i często w wielu grupach zawodowych niezbędne są odpowiednie szkolenia czy kursy, które podnoszą naszą wartość jako pracowników. |
![]() |
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń2017-10-02 12:32:55Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy. |
![]() |
Kiedy robić studia podyplomowe?2017-07-17 12:15:23Często kończąc jedne studia i podejmując pracę, okazuję się, że kierunek, który wybraliśmy nie zawsze spełnia nasze oczekiwania, a branża, w której pracujemy wymaga od nas rozwoju w nowej dziedzinie. |
![]() |
Zbuntowane talenty też szukają pracy2017-07-11 11:44:49Nie wiesz jakie umiejętności potrzebujesz by znaleźć dobrą pracę i osiągnąć sukces? Poniżej prezentujemy listę 5 kluczowych umiejętności dobrego pracownika nad którymi warto pracować. |
![]() |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń kompetencje pracownika
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.